• کدخبر 50182
  • 1400/08/11-11:42
  

کارگاه آموزشی سامانه ثبت الکترونیک اسناد با رویکرد نظارت و بازرسی دفاتر اسناد رسمی

کارگاه آموزشی سامانه ثبت الکترونیک اسناد با رویکرد نظارت و بازرسی دفاتر اسناد رسمی

این کارگاه دو روزه 10 و 11 آبان ماه باحضور بازرسان واحد نظارت و بازرسی کانون سردفتران و دفتریاران برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی ، رییس کانون سردفتران و دفتریاران در ابتدای این جلسه با آرزوی موفقیت برای همکاران واحد بازرسی کانون، برخورد محکم و قاطعانه و عدم اغماض در رابطه با متخلفین را خواستار شد.


علی خندانی همچنین با اشاره به عملکرد قابل تقدیر واحد بازرسی کانون ، اظهار داشت : حوزه دفاتر اسناد رسمی با حوزه‌های دیگر متفاوت است و یکی از حوزه‌هایی که بیشترین بازرسی و نظارت بر آنها انجام می‌شود ، دفاتر اسناد رسمی هستند . سازمان ثبت اسناد و املاک، ادارات کل استانی این سازمان، سازمان بازرسی کل کشور و کانون سردفتران و دفتریاران به صورت منظم و دقیق این بازرسی و نظارت‌ها را انجام می‌دهند و همین امر سبب شده تا میزان تخلفات دفاتر بسیار ناچیز باشد . ما بیش از بیست بازرس تمام‌ وقت در کانون سردفتران و دفتریاران استان تهران داریم و دیگر کانون‌ های استانی هم بازرسان خود را دارند و مستقلاً کار بازرسی را انجام می‌دهند.


وی با ارزشمند خواندن برگزاری کارگاه های آموزشی و به روز رسانی اطلاعات بازرسان کانون، این امر را لازم و ضروری  دانست.


اصلانی، قائم مقام دفتر بازرسی هم در این کارگاه با بیان اینکه همه بازرسان کانون باید افرادی خبره و توانمند باشند،گفت: سخت گیری ها و به روز رسانی آموزش ها در قالب آموزش های دوره ای برای همکارن واحد بازرسی در این راستا انجام می شود.


احسان صادقیان، دفتریار اسناد رسمی در این کارگاه آموزشی دو روزه به تدریس "سامانه ثبت الکترونیک اسناد با رویکرد نظارت و بازرسی دفاتر اسناد رسمی" پرداخت.


منبع : کانون سردفتران و دفتریاران