• کدخبر 50169
  • 1400/07/29-08:37
  

بازدید معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان

بازدید معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک خوزستان

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان بازدید کرد و ضمن بازدید از ادارات ناحیه یک و ناحیه سه با همکاران به گفتگو پرداخت.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، بهبهانی معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت همراه مدیران کل املاک و کاداستر سازمان ثبت کشور از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان خوزستان بازدید کردند.

معاون املاک و کاداستر سازمان ثبت به اتفاق هیئت همراه با حضور در استان خوزستان ضمن بازدید از ادارات ناحیه یک و ناحیه سه با همکاران به گفت‌وگو پرداخت.

وی در ادامه با حضور در جلسه مشترک قرارگاه حدنگاری استان خوزستان با حضور مدیر کل اوقاف و کلیه‌ی روسای واحد‌های ثبتی استان خوزستان در خصوص مشکلات موقوفات و حل اختلافات حقوقی موقوفات با رعایت حق‌الناس، حقوق دولتی و تسریع در ثبت و صدور اسناد مالکیت موقوفات استان خوزستان را با تعامل و همکاری و از طریق کار گروه‌های هر دو دستگاه خواستار شد.

وی سپس با حضور در جلسه‌ی شورای اداری استان خوزستان با حضور مدیران و روسای واحد‌های ثبتی استان خوزستان در خصوص اهمیت به سرانجام رساندن کاداستر و ارائه‌ی خدمات و تکریم ارباب رجوع تذکرات لازم را ارائه کرد و نسبت به پیگیری و فراهم آوردن امکانات رفاهی و معیشتی همکاران ثبتی قول مساعد داد.

همچنین با حضور در جلسه‌ی قرارگاه حد نگاری در محل اداره‌ی کل منابع طبیعی استان خوزستان با افلاطونی، معاون سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور و مسئولین استانی و شرکت‌های مشاور طرف قرارداد تثبیت اراضی ملی استان خوزستان در خصوص حدنگاری و صدور اسناد کاداستری اراضی ملی و بررسی مشکلات شرکت‌ها در اداره‌ی منابع طبیعی استان خوزستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.


منبع : سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور