• کدخبر 50155
  • 1400/04/29-09:00
  

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت : سند تحولی سازمان ثبت مبتنی بر مدیریت جهادی ، مبارزه با فساد و حفظ کرامت ارباب رجوع است

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت : سند تحولی سازمان ثبت مبتنی بر مدیریت جهادی ، مبارزه با فساد و حفظ کرامت ارباب رجوع است

آئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان مازندران با حضور بهبهانی معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اکبری رئیس کل دادگستری استان و اعضاء شورای قضائی و مدیران دستگاههای اجرایی استان مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، علی بهبهانی معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر این که سازمان ثبت اسناد یکی از واحد‌های زیر مجموعه قوه قضاییه و مرجع ثبت رسمی کشور است افزود: این سازمان به وسعت و پهنای کشور خدمات ارائه می‌دهد و در ابعاد مختلف اقتصادی و اجتماعی و پیشگیری از ورود پرونده‌ها به مراجع قضایی فعال است.

وی اظهار کرد: بسیاری از پرونده‌های مالی و خانوادگی امروز در سازمان ثبت اسناد و املاک رسیدگی می‌شود و برای کاهش پرونده‌های مراجع قضایی موثر است.

بهبهانی گفت: سند تحولی ما مبتنی بر مدیریت جهادی، مبارزه جدی با فساد اداری، حفظ کرامت ارباب رجوع و کارمندان و خدمات دقیق، صحیح و به موقع است لذا مردم حق خدمت گرفتن و ما وظیفه خدمت کردن داریم که باید آن را به‌ موقع و بی‌منت انجام دهیم.

معاون امور املاک و کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشو‌ر گفت: در تمامی بخش‌های ثبت باید سلامت اداری ارتقا یابد هرچند نظر بر این است که جلوی فساد گرفته شود، اما مبارزه همچنان ادامه خواهد داشت و همه خدمات را به صورت هوشمند ارایه خواهیم کرد

ایشان برخدمت رسانی صادقانه و جهادی به عموم مردم و مراجعین تاکید کرد و گفت: همه ما در سازمان ثبت اسناد و املاک خادم مردم هستیم و باید تکریم ارباب رجوع و رسیدگی توام با صبوری و دقت را در نظر داشته باشیم.

بهبهانی، حفظ و حراست از اراضی ملی، انفال و بیت المال را بسیار حائز اهمیت دانست وگفت: همکاران ما باید با دقت و سرعت نسبت به صدور اسناد مالکیت اقدام نمایند.

شایان ذکراست، درآئین تکریم و معارفه مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان، از زارع مدیر پیشین ثبت استان تقدیر و شهریاری به عنوان مدیر کل جدید ثبت اسناد واملاک استان مازندران معرفی شد.

گفتنی است معاون امور املاک سازمان ثبت قبل از انجام تودیع و معارفه مدیران کل بمنظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و تجلیل میثاق با آرمانهای شهدا به گلزار شهدای شهرستان ساری رفته و ادای احترام نمودند و همچنین از واحدهای ثبتی شهرستان ساری بازدید سر زده داشتند.

منبع : سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور