• کدخبر 50141
  • 1400/03/20-13:56
  

مدیرکل جدید دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد

مدیرکل جدید دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور معرفی شد

در مراسمی با حضور معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، سیدصادق سعادتیان به عنوان سرپرست دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت معرفی شد.


به گزارش روابط عمومی، معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه معارفه مدیر کل جدید دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی با اشاره به سیاست‌های سازمانی، مختومه کردن یک میلیون پرونده جاری اجرا را از برنامه‌های اصلی سازمان برشمرد و گفت: در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته است تا بتوانیم با تسهیل و تسریع خدمات آرامش را به مردم هدیه کنیم.


مهدی اقبال با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق اهداف سند تحول قضایی مبنی بر رسیدگی به پرونده‌های سنوات قبل و بروز کردن دوایر اجراست ، بر لزوم تلاش برای تحقق کامل حذف فیزیکی پرونده ها تاکید کرد.


وی با بیان لزوم تعيين تکلیف و امحاء پرونده های قبلی با هماهنگی دفتر حقوقی سازمان و اسناد ملی به حذف بایگانی ها و بهبود فضای فیزیکی ادارات اجرا اشاره و از فعالیت های شبانه روزی و موثر همکاران در راستای اهداف عالی سازمان تشکر کرد.


معاون سازمان ثبت اسناد کشور با تاکید بر بازدیدهای استانی و نظارت بر امور اجرا در کلیه استانها و بررسی مشکلات و موانع موجود در رضایت مندی تمام مراجعان به واحدهای اجرا ، موارد مهمی را یادآور شد.


اقبال نظارت همگانی را یکی از اصلی‌ترین موارد مبارزه با فساد برشمرد و وظیفه اصلی این اداره کل را نظارت بر حسن اجرای امور دانست.


در پایان با تقدیر از آقای مرادی، آقای سعادتیان به عنوان مدیرکل جدید دفتر نظارت بر اجرای اسناد رسمی سازمان ثبت معرفی شد.


منبع : سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور