• کدخبر 50131
  • 1399/11/15-13:27
  

پیام تبریک دکتر خداییان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک دکتر خداییان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پیامی روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و روز ولادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را تبریک گفت.

به گزارش روابط روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، در پیام دکتر ذبیح الله خدائیان آمده است:

السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س) یا بنت رسول الله (ص)

فاطمه پاره تن من، روشنایى چشمانم و میوه دلم، روح و جان من است؛ او فرشته‏اى است به صورت انسان

پیامبر اسلام (ص)

فاطمه زهرا (س) سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، خلاصه وجود پیامبر(ص)، نسیم آرام بخش پدر، همتای امیر مومنان (ع) و الگوی بی بدیل تمام جهانیان، ام‌ابیها، تکیه‌گاه پیامبر عظیم الشان اسلام و بزرگ‌ترین آموزگار بانوان جهان است.

رسول خدا(ص) همواره به حضرت زهرا(س) مى‏فرمود: «یا فاطمة انّ اللّه تبارک و تعالى لیغضب لغضبک و یرضى لرضاک؛ فاطمه جان! به راستى که خداى تبارک و تعالى به خاطر خشم تو خشم مى‏گیرد و به خاطر خشنودى تو خشنود مى‏شود».

بیستم جمادی الثانی علاوه بر ولادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر و زن، همچنین ولادت با سعادت بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از سلاله مطهر حضرت فاطمه زهرا(س) است که همچون مادر، در برابر طوفان سهمگین حوادث ایستاد و مقاومت کرد و دشمنان را رسوا و مفتضح ساخت.

اینجانب در این ایام مبارک دهه فجر، فرا رسیدن این دو عید عزیز را به همه آزاد مردان و زنان و تمامى مبارزان راه خدا در سراسر جهان و همکاران محترم بویژه بانوان همکار تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم خداوند متعال، پرتوى از نور ایمان و حرارت قلب حضرت فاطمه (س) را بر قلوب ما بتاباند و ما را در زمره پیروان راستین ائمه اطهار علیهم السلام قرار دهد.

ذبیح الله خداییان

معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور



منبع : سازمان ثبت اسناد و املاک کشور