• کدخبر 40112
  • 1399/05/19-17:18
  

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با نماینده ویژه در امور دولت الکترونیک

دیدار رییس کانون سردفتران و دفتریاران با نماینده ویژه در امور دولت الکترونیک

علی خندانی رییس کانون سردفتران و دفتریاران با مهندس نصرالله جهانگرد نماینده ویژه در امور دولت الکترونیک دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی کانون سردفتران و دفترياران، علی خندانی با اشاره به تصمیم جدی بر تحول بنیادین در حوزه فناوری اطلاعات کانون سردفتران و دفتریاران گفت: با استفاده از تجربیات گذشته و نیازهای آینده طرح تحول در واحد فناوری اطلاعات کانون با نظر کارشناسان تهیه شده که بعد از طرح در هیات مدیره اجرایی میشود.

 

رییس کانون سردفتران و دفتریاران با اشاره به پیشرفتهای این حوزه تصریح كرد: در تلاش هستیم تا عقب ماندگی این حوزه را جبران و به استانداردهای لازم در این حوزه دست یابیم.

 

علیرضا سلیمی، عضو هیات مدیره و سرپرست دفتر فناوری اطلاعات کانون سردفتران و دفتریاران، با اشاره به  طرح تحول فناوری اطلاعات کانون، کلیاتی از این طرح را بيان كرد و گفت: این طرح، با نظر اساتید، کارشناسان و صاحبنظران این حوزه تهیه شده و چارهای جز حرکت در مسیر توسعه فناوری اطلاعات در کانون نداریم.

 

در این دیدار مهندس نصرالله جهانگرد، نماینده ویژه در امور دولت الکترونیک با اشاره به شرایط  حوزه فناوری اطلاعات گفت: سرعت تحولات این حوزه به حدی است که عقبماندگی در حوزه فناوری اطلاعات، به معنای از بین رفتن اساس فعالیت و منافع  دفاتر اسناد رسمی در آینده خواهد شد.

 

وي با اشاره به عدم اتخاذ تصمیم لازم در ادوار گذشته گفت: در گذشته کانون میتوانست با اتخاذ تصمیمهای شایسته و فوری و هزینه هایی به مراتب کمتر از امروز، شرایط لازم برای پیشبرد امور را به بهترین شکل رقم بزند که متاسفانه این تصمیمات اتخاذ نشد. لیکن امروز باید آن اقدامات را با چندین برابر هزینه به انجام رساند و گریزی هم از آن نیست.

 

نماینده ویژه در امور دولت الکترونیک، حرکت و اجرای طرح تحول در فناوری اطلاعات کانون را امري لازم و واجب دانست و افزود: بقای عزتمند و مقتدر دفاتر اسناد رسمی در آینده ای سرشار از تحولات عصر دیجیتال، منوط به تجهیز کافی در دو حوزه سخت افزار و نرم افزار است.

 

در ادامه در این دیدار که در محل مرکز پژوهشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد، فرید محمدی سرپرست دفترRA کانون سردفتران و دفتریاران توضیحاتی درخصوص فعالیتهای کانون در این حوزه ارایه كرد.


منبع : کانون سردفتران و دفتریاران