• کدخبر 40107
  • 1399/04/23-09:42
  

بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین

بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین

ه گزارش روابط عمومی، ذبیح الله خدائیان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، که به جهت ارزیابی نحوه برخورد کارکنان با مراجعان، شیوه ارائه خدمات، وضعیت ساختمان‌های اداری و بررسی میزان رضایتمندی مراجعان و کارکنان به صورت سرزده و ناشناس از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین بازدید می‌کرد، از نزدیک در جریان نقاط قوت و ضعف فعالیت‌ها و وضعیت موجود این اداه قرار گرفت.

دکتر خداییان در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین از قسمتهای دبیرخانه، دفتر املاک، اجرای اسناد رسمی، ثبت شرکتها، هیئت قانون تعیین تکلیف و بخشهای دیگر این اداره به صورت سرزده بازدید کرد و با رییس این اداره و کارمندان به صحبت پیرامون مشکلات موجود پرداخت.

معاون رییس قوه قضاییه در این بازدید سرزده ضمن گفت ‌وگو با مراجعین به اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین پای صحبت آنان نشست و به مشکلات‌شان رسیدگی کرد.

در بازدید دکتر خداییان از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین موارد متعددی مورد تأکید وی بود که می توان به انجام صحیح نقشه‌برداری برای اجرای طرح کاداستر، سرعت بخشیدن به جانمایی نقشه های منابع طبیعی و تثبیت آنها، رسیدگی سریع به پرونده‌های موجود، الکترونیکی شدن بایگانی، تامین سخت افزارهای لازم برای ارایه خدمات سریعتر به ارباب رجوع و ضرورت ذخیره سازی پرونده‌های ثبتی اشاره کرد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این بازدید از پیش تعیین نشده، دستورات لازم برای رفع مشکلات واحد ثبتی شهرستان ورامین از جمله تامین نیروی انسانی مورد نیاز، آموزش نیروی انسانی واحد اجرا، الکترونیکی کردن تمامی فرایندهای  ثبتی، تشکیل تیم کارشناسی برای رسیدگی به پرونده‌های اسناد رهنی و بروزرسانی آنها و سامان دادن به اجرا، ساماندهی بایگانی، افزایش نظارت، تاکید بر اجرای دقیق طرح کاداستر در این شهرستان و رفع مشکلات نقشه‌برداری و بروزرسانی وقت نقشه‌برداری را صادر کرد.

دکتر خداییان بر عملکرد درست منابع انسانی و مدیران در پیشبرد اهداف هر سازمانی تاکید کرد و گفت: منظم و مرتب بودن کارمندان در اجرای دقیق وظایف سازمانی نقش موثری دارد و هنر مدیر آن است که برای تقسیم کار برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشد و با کمترین امکانات بیشترین بهره وری را داشته باشد.

در پایان این بازدید مسئول طرح کاداستر اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین که با احساس مسئولیت و تعهد وظایف خود را انجام داده و رفتار مناسبی با ارباب رجوع داشت، توسط دکتر خدائیان معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورد تشویق مادی و معنوی قرار گرفت.

گفتنی است در این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع، معاون امور املاک و کاداستر، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت، دکتر خدائیان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را همراهی می کردند و در جلسه ای که در محل اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین برگزار شد مسائل و مشکلات این اداره مورد بررسی قرار گرفت.

هم چنین مقرر گردید پیرو این بازدید در بعد از ظهر امروز جلسه ای در دفتر ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به جهت حل مسائل و مشکلات اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ورامین تشکیل گردد.


منبع : سازمان ثبت اسناد و املاک کشور