• کدخبر 40099
  • 1399/03/19-11:40
  

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه : ارزش کار سران دفاتر ، هم سنگ و هم تراز ارزش کار قضات است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه : ارزش کار سران دفاتر ، هم سنگ و هم تراز ارزش کار قضات است

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه : ارزش کار سران دفاتر ، هم سنگ و هم تراز ارزش کار قضات است

اعضاء هیات مدیره کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۲ در محل کار رئیس کل دادگستری استان با ایشان دیدار و ملاقات کردند .

در ابتدا مراسم با تلاوتی چند از آیات جان بخش کلام وحی آغاز گردید . سپس جناب صمد نریمانی سردفتر ۱۱۴ کرمانشاه ضمن تبریک انتصاب دکتر توسلی زاده به سمت ریاست کل دادگستری استان به عنوان نیرویی بومی و متخصص که سالیان سال در منصب شریف قضاوت و تدریس در دانشگاه مشغول بوده اند ابراز امیدواری کردند که بتوان به پشتوانه این موضوع و آشنایی دکتر توسلی زاده با ساختار فرهنگی ، اجتماعی و بومی شاهد شکوفایی بیشتر دستگاه قضایی استان باشیم .

سپس جناب سیدمجید حبیبی رییس کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه ضمن تبریک و تشکر جهت وقت دیدار در خصوص نص صریح ماده ۲۹ قانون راهنمایی و رانندگی و بخشنامه صادره ریاست وقت قوه قضاییه و لزوم ثبت اسناد خودرو در دفاتر اسناد رسمی و عدم استناد به برگ سبز به عنوان سند مالکیت خودرو اشاره کرد و از ریاست محترم دادگستری کل استان خواستار رسیدگی به این موضوع در آراء و قرارهای صادره شدند .

در ادامه هر یک از اعضاء در فرصتی کوتاه به بیان مشکلات مبتلابه پرداختند و از ریاست محترم کل دادگستری استان تقاضای رسیدگی را نمودند .

دکتر توسلی زاده ، ضمن خوشامدگویی و خیرمقدم و استماع سخنان تمامی اعضاء و قول مساعد جهت پیگیری آنان بیان داشتند ؛ ارزش کار سران دفاتر کمتر از ارزش کار قضات نیست .

عالی ترین مقام قضایی استان ، در ادامه با بیان این موضوع که کار شما بسیار ارزشمند و دارای احترام است به مبحث حوزه مالکیت که از مهم ترین مباحث در نظام های فکری دنیا و دین مبین اسلام است اشاره داشتند و در ادامه افزودند ، کار شما ( سران دفاتر ) و قضات ، تثبیت مالکیت های اشخاص است که این امر موجب ایجاد آرامش ، استقلال فکری و حفظ امنیت و بهداشت روانی در جامعه می شود .

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در پایان ضمن قول مساعد جهت پیگیری مطالبات قانونی مجموعه دفاتر اسناد رسمی و کانون استان از آنان خواستند تا کار و جایگاه ارزشمند خود را هر چه بیشتر به جامعه بشناسانند .












روابط عمومی کانون سردفتران و دفتریاران استان کرمانشاه